Minden, amit itt nem találsz meg:

----> Egyéb információk, képek, következő epizód részletei, zenék ITT. Minden véleményt szívesen fogadok. Köszönöm. :) (nincs frissítve, de be fogom pótolni.)

2011. március 6., vasárnap

Első díj :)

Sziasztok!
Hajnali egy van, és nem készültem fel köszönőbeszédekből, úgyhogy előfordulhat, hogy egy nagy zagyvaság lesz az egész, de:
Majdnem egy hónap után megkaptam az első díjamat Killától, amit ezúton is nagyon-nagyon köszönök! :) Tényleg sokat számít ez nekem.
Már sok blogon jártam, sokszor találkoztam ezekkel a kitüntetésekkel, de soha nem is gondolkoztam rajta, hogy én mit mondanék ilyen helyzetben, mindenesetre majdnem el is sírtam magam. :'))  (Most fejeztem be a Dear John c. filmet, ami csakúgy, mint minden Nicholas Sparks mű, elég siratós, szóval értitek.)
Tehát sokadjára is köszönöm. :)


Szabályok a díjhoz:
1) Kell egy bejegyzést kitenned a díj logójával és a szabályok feltüntetésével.
2) Be kell linkelned a személy nevét akitől kaptad a díjat és tudatni vele, hogy elfogadtad.
3) Tovább kell adnod 3-5 blogtársadnak és szólnod nekik :)


Sokat gondolkoztam azon, hogy kiknek is adjam tovább, és végül oda jutottam, hogy ők érdemlik meg leginkább:

1. Lylia Bloom
2. Molni
3. Prophecy
4. SarahB és N.Bella
5. Myka


És természetesen Killa23 is megérdemli a díjat, de nem tudom, hogy ilyenkor vissza lehet-e küldeni vagy sem. :))


Remélem, nem rontottam el a linkelést, meg ilyeneket így későn. Ha igen, akkor szóljatok! :D

3 megjegyzés:

  1. Aranyos vagy, hogy gondoltál rám, de én ebből egy szót sem értek... mit linkeljek, hová? nekem kínai. :(

    VálaszTörlés
  2. Fel kell tenned a blogodra a képet és leírnod hozzá ugyanezeket a szabályokat, aztán megnevezned néhány embert, akinek továbbadod. :) Remélem segíthettem.:)

    VálaszTörlés
  3. Szia
    Jajjj nagyon kösz h minket is bevontál :D! Szörnyen jól esik és tesszük is ki.
    ui: bocs h csak most válaszoltam de köszönjük még1x
    SarahB és n.bella

    VálaszTörlés