Minden, amit itt nem találsz meg:

----> Egyéb információk, képek, következő epizód részletei, zenék ITT. Minden véleményt szívesen fogadok. Köszönöm. :) (nincs frissítve, de be fogom pótolni.)

2012. február 29., szerda

Díj. :)

Sziasztok!
Kaptam egy díjat AnnPearl & Morwen blogjától és Dalcsoktól :) Nagyon köszönöm nekik, igazán jól esik, hogy gondoltak rám. :)


Szabályok:

1. Tedd ki a képet a blogodra!
2. Köszönd meg annak, akitől kaptad!
3. Írj le 6 dolgot magadról!
4. Küldd tovább 5 blogírónak, linkkel együtt!
5. Hagyj megjegyzést a blogjukon!

Okééé. 6 dolog. Lehet, hogy lesz benne olyan, amit már elmondtam, de ha én nem emlékszem, szerintem ti sem. :D
1. A sorozatban utálom Elenát. Rebekah-nak teljesen igaza van.
2. Jelenleg az Evernight sorozat 4. részét (Afterlife) olvasom.
3. Nem zavar a cigifüst.
4. Utálok második lenni, mégis mindig az vagyok.
5. Imádok ölelkezni. Bárhol és bármikor. Komolyan.
6. Jobban szeretek a kamera mögött állni, mint előtte.

Talán mégsem volt benne olyan, ami volt már. :D Nem tudom. Mindegy.

5 blogíró: Huh ez már nehezebb. Mostanában nem igazán olvasok errefelé. Tudom, szégyen. 

Köszönöm még egyszer :)))<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése