Minden, amit itt nem találsz meg:

----> Egyéb információk, képek, következő epizód részletei, zenék ITT. Minden véleményt szívesen fogadok. Köszönöm. :) (nincs frissítve, de be fogom pótolni.)

2012. március 12., hétfő

37. The Plan

Sziasztok!
Tudom, későn, de legalább... :D Sorry.





- Biztos, hogy nem tévesztetted el a házszámot? – hitetlenkedtem. Még soha nem töltöttem el egy napot sem egy ehhez hasonló házban. Legalábbis nem nagyon emlékszem, hogy lett volna ilyen.
- Igen, biztos. Menjünk be – pattant ki, és a csomagtartóhoz lépett. Kiszedte a négy bőröndöt, ami ott volt, amiből kettőt ő vitt be, kettőt pedig én.
- Miből vetted te ezt a házat? – néztem körbe. Gyönyörű volt belülről is, a modern tökéletesen vegyült el a régies dolgokkal.
- Mire van az igézés, ha nem az ilyenekre? – vonta fel a szemöldökét. – Különben meg van elég pénzem, hidd el – vigyorgott.
- Jó, akkor most már elmondanád, hogy mit keresünk mi itt?
- Arra várnod kell holnapig. Nem akarsz szétnézni a ház mögött? Szerintem tetszene – dobta le a dzsekijét egy székre.
- Mutasd az utat – mosolyogtam. Elindult előttem, egyenesen a hátsó ajtó felé. Nem egy átlagos ház volt, az már teljesen biztos. A hátsó ajtó igazából egy üvegajtó volt, ami egy nyílt teraszra vezetett. Ez még semmi, miután jobban körülnéztem, egy kis füves terület után már csak homok és a tenger látszott. A házhoz saját tengerpart járt. Jobb már nem is lehetne.
- Na, milyen?
- Imádom, basszus!
- Hoztál fürdőruhát, ugye? – kérdezte, mintha ez annyira természetes lenne.
- Miért hoztam volna? Nem mondtad, hogy ide készülünk.
- Akkor elviszlek vásárolni – jelentette ki könnyedén, mire leesett az állam. Valami nem stimmel.
- Furcsa vagy – állapítottam meg, majd követtem vissza a házba. – Egyébként én nem hoztam valami sok pénzt magammal, úgyhogy lehetőleg ne a legdrágább boltot válaszd ki, mert még elsírom magam egy-egy szépség árától.
- Persze, hogyne – mondta ártatlan hanggal, ami gyanús volt. Valamiért úgy éreztem, hogy nem érdekli, mit kértem tőle, és csak azért is a márkás cuccokhoz fog vinni.
*
- Nálad ez jelenti a nem drágát? – vettem le a napszemüvegem, hátha csak rosszul láttam az árcédulát. Nem figyeltem, hogy milyen bolt ez, de ezek szerint tényleg meg sem hallotta a kérésemet.
- Ne foglalkozz az árával, ami tetszik, fogd meg és vidd be felpróbálni. Nem azért hoztalak el, hogy a pénz miatt aggódj – nyomta a kezembe a rózsaszín-fehér-fekete bikinit, amit épp néztem.
- Hát jó, de ha hazaérünk, ki fogom fizetni. – Erre már csak egy szemforgatást kaptam. Összeszedtem vagy ötöt is, de csak három állt rajtam tűrhetően. Egy sötétkék-barna bikini, egy fehér tankini és egy bézs színű laza egydarabos fürdőruha. Személy szerint az volt a kedvencem, mert különleges volt, még soha nem láttam senkin olyat. Amíg én ezeket próbáltam, Damon begyűjtött néhány strandruhát is, amikben a nők 70%-a mászkált odakint. Nehezen, de beleegyeztem, ugyanis sajnos láttam az árcédulákat. Miből fizetem én ezt ki? Mármint nem vagyok szegény, de azért ennyi fizetést én sem kapok… Fizetésemelést kellene kérnem.
  Ezen ő csak nevetni tudott, aztán a pulthoz lépve – még mielőtt bármit is szólhatott volna -, megigézte az eladólányt.
- Damon, mi van, ha volt biztonsági kamera? – nyaggattam út közben. – Ha a nyakamra hozod a rendőrséget, esküszöm, nem fogod sokáig tudni, hogy milyen nemű vagy.
- Nem volt, ellenőriztem.
- Remélem is. Mi ez a sok táska? Magadnak is vásároltál? – vigyorogtam a csomagtartóban heverő táskakupac láttán. Damon vizes fürdőnadrágban? Éget a vágy, hogy lássam.
- Is. Nagy része a tied.
- Tessék?
- Vettem néhány nyáriruhát, satöbbit neked is – vonta meg a vállát.
- Egyre gyanúsabb vagy – szűkítettem össze a szemeimet.
- Nem tudom, mire gondolsz – pakolta be az újabb táskákat, majd beszálltunk a kocsiba, és elindultunk valamerre. Az órára néztem – negyedhat. Úgy tűnik, ezek a boltok tovább vannak nyitva, mint a Mystic Fallsiak.
- Mindegy. Következő megálló? Megyünk vissza a házhoz?
- Hacsak nincs valami jobb ötleted. – Megráztam a fejem.
- Még mindig nem hiszem el, hogy abban a házban leszünk négy napig. Hogy jött neked ez az utazás pont most?
- Holnap mindent megtudsz, ígérem. Inkább azon gondolkozz, hogy mit szeretnél csinálni ma este.
- Mi lenne, ha felvenném az egyik új fürdőruhámat, meg te is egy fürdőnacit, aztán kimennénk a partra? – vigyorogtam. Tényleg nagyon szeretném látni egy vizes gatyában.
- Amit csak akarsz – felelt. Hirtelen azt hittem, a gondolataimra válaszolt, aztán rájöttem, hogy nem így történt. Szerencse. Csak az hiányzik az egekig érő egójának.
- Előtte nem eszünk valamit? Kezdek éhes lenni.
- Már azt hittem, sosem kérdezed meg – nevetett. – Van egy jó pizzéria két utcával lejjebb, ismerem a tulajdonosát. Megfelel?
- Tökéletes – mondtam, és ezzel egy időben a hasam is korogni kezdett. – Na, tessék.
- Jézusom, mint akit éheztetnek – csapott a fejéhez, mire elnevettem magam. Lassan megérkeztünk a pizzériához, amiről Damon beszélt. Leparkolta a kocsit, aztán bementünk. A vendégeket élőzene, hangulatos világítás és sok gyönyörű, nem mindennapi virág várta. Még szabad hely is volt, amin meglepődtem. Az ember azt hinné, egy ilyen hely tömve lesz, és mégsem.
  A pincér várt néhány percet, mielőtt odajött volna, hogy kiválasszuk az italt és a pizzát.
- Üdvözlöm önöket Chicho Pizzériájában. Mit hozhatok? – nézett előbb rám, aztán Damonra.
- Nekem lesz egy kóla – kezdtem el.
- Nekem is, a pizza pedig egy normálméretű Görög lesz – fejezte be Damon.
- Öntetet kérnek hozzá? – tekintett fel a noteszéből.
- Tartármártást, ha lehet – válaszoltam. A pincér bólintott, jegyzetelte a hallottakat, majd újra felnézett.
- Más valamit hozhatok?
- Nem kérünk semmit, köszönjük – mondta Damon, a pincér pedig magunkra hagyott minket.
- Annyira nem ideillően vagyok öltözve… - jegyeztem meg, miután láttam egy idősödő asszonyt, amint rosszallóan végigmér.
- Ne foglalkozz vele, láttak már rosszabbat. Különben is, jól nézel ki.
- Köszönöm, de ez nem nyugtat meg. Ez itt az első napunk, én meg egyből leégetem magunkat.
- Te bolond vagy. – Ennyit fűzött csak a dologhoz, én pedig nem is ragoztam tovább, bár továbbra is éreztem a nő lenéző tekintetét magamon.
- Mit keresünk mi itt? De most komolyan… Mi az, amit annyira titkolsz előlem? – próbáltam kihúzni belőle némi infót – sikertelenül.
- Charity… hányszor mondjam el, hogy várj holnapig? – forgatta a szemeit. – Viszont van valami, amit szeretnék neked adni – nyúlt a zsebébe, és egy kis dobozt nyújtott felém. Olyat, amibe valamilyen ékszert szokás tenni, például egy nyakláncot vagy karkötőt.
- Ezt meg miért kapom? – mosolyogtam, miközben a kezembe adta. Kinyitottam, és egy nyakláncot találtam benne, aminek a medálja a ’Blondie’ szócska volt, ami Szöszit jelent.
- Megláttam és te jutottál róla eszembe – viszonozta. Szokatlan volt mostanság, hogy bárkivel ilyen kedves lett volna, ezért a régi idők ugrottak be egyből. Mindig kaptam tőle valamit, hetente többször is; persze egy nyaklánc miatt nem hihetem egyből, hogy újra ugyanolyan kapcsolatban vagyunk, és ugyanúgy szeret, mint anno.
- Köszönöm – mondtam végül, ő pedig bólintott egyet. – Megtennéd, hogy…? – mutogattam el neki, hogy kapcsolja be a nyakamban, majd hátat fordítottam neki és felemeltem a hajam.
- Persze – emelte felém, és beakasztotta a kapcsot.
- Köszönöm.
- Nincs mit – felelt, mire leengedtem a hajam, és visszafordultam. – Van valami, amit szeretnél csinálni holnap?
- Nos, hát kideríteni azt, hogy miben mesterkedsz, de azon kívül nincs túl sok ötletem. Valószínűleg a parton süttetném magam.
- Az megoldható – jelentette ki lazán, közben a pincér kihozta a kólát.
- Egy perc és hozom a többi rendelést is – pakolta le, majd visszament a pulthoz. Visszaérve letette elénk a pizzát az öntettel, két tányérral és evőeszközökkel, és újra magunkra hagyott minket. A pizza után Damon kifizette a számlát, és visszamentünk a kocsihoz.
- Van kedved egy fagyihoz? Meghívlak – kérdezte, mielőtt beültünk volna.
- Ööö… Persze – mosolyogtam zavartan.
- Gyere, az utca végén van a legjobb – mutatta, én pedig mellé sétáltam, és lassan arrafelé kezdtünk lépkedni. Egyre furcsább volt ez a nap, mintha csak egy álom lenne. Damon is… túl kedves, és törődő… valami van a levegőben, mert ez így nem normális. Mit keresek én itt egyáltalán?
- Szóval… Virginia Beach? Van itt valami ismerősöd a pizzéria tulaján kívül?
- Nincs. Vagyis van, de most nincs itt – felelt. Úgy tűnt, ennyiben akarja hagyni a dolgot.
- Az övé a ház? – faggattam tovább.
- Nem, az az enyém. Ő csak rendben tartja, ha nem vagyok itt – rántotta meg a vállát.
- Wow, úgy látom, még mindig nem ismerlek eléggé – nevettem.
- Az jó, akkor valamit jól csinálok – vigyorgott. Pillanatokig csöndben lépkedtünk, csak néhány utcazenészt hallottunk, és néhány embert beszélni, ahogy elhaladtak mellettünk, majd újra megszólalt. – Az egyik oka annak, hogy idehoztalak az, hogy szeretném, ha Elenával is itt lennétek, amíg Klaus Mystic Fallsban lesz. Ez a hely elég messze van tőle, és nem hiszem, hogy eszébe jutna itt keresni titeket. Lehet, hogy Ricket is utánatok küldöm majd. Szeretném, ha biztonságban lennétek – halkult el. Komoly volt, ezt éreztem rajta.
- Köszönöm – álltam meg az út közepén és öleltem át jó szorosan. – Jól esik a törődésed. Nagyon – suttogtam a nyakába. Tudtam, hogy nem volt erre felkészülve, ezért nem lepett meg, hogy nem válaszolt rá semmit. Nem is baj, én megelégszem azzal is, ha nem taszít el magától. Végül lassan felemelte a kezeit és a derekamra helyezte őket. Így álltunk ott néhány percig, majd vettem egy mély levegőt, leengedtem a karjaimat, és újra sétálni kezdtünk.
- Szívesen – mondta, miután már megtettük az út felét. – Számíthatsz rám. Istenem, de nyálas vagyok – tette hozzá morogva. Ezt most tényleg kimondta? Tényleg így gondolja?
- Nem vagy nyálas, inkább rendes.
- Még rosszabb – grimaszolt, amin csak nevettem. Időközben odaértünk a cukrászdához, és mivel itt sem voltak túl sokan, úgy döntöttünk, beülünk ahelyett, hogy az utcán mászkálnánk vele. Én elfoglaltam egy asztalt, amíg Damon hozott egy-egy kelyhet mindkettőnknek.
- Cseresznye? Honnan tudtad, hogy arra vágytam? – esett le az állam, mikor megláttam a vanília- és cseresznyegombócokat. Kezdtem félni, hogy gondolatolvasó lett belőle.
- Megérzés, gondolom – válaszolt egyszerűen. – Régen az volt a kedvenc gyümölcsöd.
- Köszi – mosolyogtam, ő pedig leült velem szembe. Még mindig emlékszik ilyen apróságokra?
*
  Félnyolc körül úgy döntöttem, kimegyek a partra. Vittem magammal egy pokrócot, amit leterítettem a homokba, majd lefeküdtem és csak néztem az égre. A Nap már majdnem teljesen lement, de még így is nagyon meleg volt.
  Negyven percnél többet nem feküdtem úgy ott, mikor Damon alakját véltem felfedezni a ház felől. Póló nem volt rajta, csak egy fürdőnadrág. Úgy tűnik, a kívánságaim most valóra válnak.
  Csöndben végignézett rajtam, majd leült mellém.
- Imádom ezt a fehéret rajtad – vigyorodott el. Látszott, hogy a gondolatai valahogy úgy folytatódhattak, hogy „de jobban odalennék, ha nem lenne rajtad semmi”, és valamiért én ezt nem bántam. Még tetszett is a gondolat.
- Akkor nem áll bénán?
- Vannak még ilyen hülye kérdéseid? – forgatta a szemeit. – Jól nézel ki, tudod te is. Hányszor kell még elmondanom ahhoz, hogy elhidd végre?
- Damon… - suttogtam. Mondani akartam valamit, de nem tudtam elmondani neki, amit akkor éreztem. Miért kell rám ilyen hatással lennie másfél évszázad után is? Miért akarom annyira megölelni?
- Nem jössz a vízbe? – kérdezte pár perc után.
*
- Oké, ez volt az eddigi legjobb – fújtam ki magam. Az óceánból a fürdőszobába mentünk, onnan pedig az ágyba. Három menet egymás után… de még milyen menet!
- Egyetértek – mondta elfúló hangon. – Wow… ez… mikor szoktam én el ettől? – nézett rám kérdő tekintettel, mire felnevettem.
- Ezt határozottan ki kell pihennünk.
- Szerintem is. Gyere ide – emelte fel a takarót, majd miután szorosan hozzábújtam, magunkra terítette azt. Nem kellett sok idő ahhoz, hogy mindketten egy álomvilágba kerüljünk.



Várom a véleményeket...... ;) BTW a házról majd kaptok több képet is, csak kicsit késő van már. :D

5 megjegyzés:

  1. jajjjjjj, nem igaz, hogy még mindig nem derült ki, hogy Damon pontosan miért is vitte oda Chart... így befejezni...:D gonosz vagy :D siess a folytatással, tűkön ülök :D :D

    VálaszTörlés
  2. Tippek esetleg, hogy miert vannak ott?;) komolyan erdekel, hogy ti mire gondoltok:)

    VálaszTörlés
  3. huhhhaaa, nagyon sok minden megfordult már a fejemben, de szinte érzem, hogy úgysem azok közül lesz valamelyik, úgyhogy nem is mondom ki őket hangosan :D csak siess :P:P
    na jó egyet, bár lehet, hogy hülyeség :D szóval ugye volt az h Damon megakarja lepni Chart... én reménykedem abban, hogy egy tökéletes helyet és tökéletes körülményeket akart ahhoz, hogy megmondja neki, hogy még mindig szereti?? és vele akar lenni?? vagy ááh nem tudom.... :D

    VálaszTörlés
  4. Én is imátkoztam csak ne úgy legyen vége h nem tudom meg erre tessék ááá tudod te azt milyen rossz most várni ? XD na jó lenyugodtam én nem tudom eskü mit akarhat remélem szerelmi vallomás lesz *-* nagyon nagyon várom a kövit! pusz dórii

    VálaszTörlés
  5. Szia!Megint imadtam ezt a fejezetet is:))..Kivancsi vagyok,hogy Damon miert viselkedik olyan furcsan:O.Nagyon varom a kovetkezot.Puxy:Dalcsok:X

    VálaszTörlés