Minden, amit itt nem találsz meg:

----> Egyéb információk, képek, következő epizód részletei, zenék ITT. Minden véleményt szívesen fogadok. Köszönöm. :) (nincs frissítve, de be fogom pótolni.)

2012. március 31., szombat

Díj =)

Sziasztok!
Kaptam egy díjat Klausztól, amit ezúton is nagyon köszönök neki. :))<3


Szabályok:
1. Értesítsd a blog tulajdonost, aki adja, hogy megkaptad.
2. Tedd ki a blogodra!
3. Írj le 6 dolgot magadról!
4. Írd ki, hogy kitől kaptad!
5. Add tovább 4- azaz négy - írónak!
6. Írd ki a szabályokat, hogy mindenki tudja!
7. Értesítsd a díjazottakat!
 
6 dolog magamról:
- Szeretnék Budapesten vagy Angliában továbbtanulni. 
- Imádom a nyarat.
- Tavaszi szünetben menni fogok moziba.:P
- Gyakran álmodok a biológia/kémiatanárommal, múltkor olyat álmodtam, ami később meg is történt. :O
- Nem szeretem az Original-familyt. Talán Klaust meg Elijaht egy kicsit, de a többiekért nem vagyok oda.
- 10 betűből áll a nevem.

Nem tudom név szerint kinek küldeni, úgyhogy mindenkinek küldöm, akinek valaha is olvastam a blogját, még akkor is, ha már rég bezárt. :):(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése