Minden, amit itt nem találsz meg:

----> Egyéb információk, képek, következő epizód részletei, zenék ITT. Minden véleményt szívesen fogadok. Köszönöm. :) (nincs frissítve, de be fogom pótolni.)

2011. július 26., kedd

8. díj :)

Sziasztok!
Kis nyaralásomból hazatérve feljöttem az oldalra és lám, kaptam egy díjat. :D Gyakrabban kellene elutaznom? :$ Köszönöm szépen Cindrellnek, hogy gondolt rám, nagyon sokat jelent nekem, ha látom, hogy másoknak is tetszik mindaz, amit itt létrehoztam. :):$


Szabályok:
1. Tedd ki a képet!
2. Köszönd meg attól, akitől kaptad!
3. Töltsd ki a kérdőívet!
4. Add tovább 1-4 bloggernek, akiknek a blogja TVD-s!

Az első két pontot már teljesítettem, és a negyedikkel folytatom, tehát nekik adnám tovább:
Ginewra - http://ginewra-crazylove.blogspot.com/
Killa - http://desperate-fight-by-killa.blogspot.com/

És akkor a 3. pont, a kérdőív:
Gyűjtesz valamit?: Körömlakkokat talán, de igazából ez sem olyan igazi szenvedély nálam. :)
Rágod a körmöd?: Pár éve volt néhány hónap, amikor rágtam, de ezen szerencsére hamar túlestem. 
Ki a kedvenc színészed?: Nehéz... Komolyan, senki nem jut eszembe, akiért úgy odalennék, de ha muszáj kiemelnem valakit, akkor Ian Somerhalder, Chace Crawford és Penn Badgley az a három ember, aki hatással van rám.
Ki a kedvenc színésznőd?: Stana Katic. Imádom azt a nőt. :) Valamint a Gossip Girl legtöbb női szereplőjét szeretem, főleg Blake Livelyt és Kelly Rutherfordot. :)
Ki a pasi/nő-ideálod?: Nincs ideálom, csak nagy elvárásaim. Iant és Chace-t ide is írhatom, nem véletlen, hogy Damonközpontú blogom van. Rajtuk kívül ott van még Kállay-Saunders András és Takács Nikolas is a listámon, de Joseph Morgan és Paul Wesley sem az utolsó helyeket tudhatják magukénak. ;)
Kedvenc kajád?: Hú, öö.. Bármi, ami hizlal, de komolyan. :D A gyorskaják híve vagyok.
Legfurább dolog, amit megettél?: Passzolom. Tervezem, hogy megkóstolok valamilyen tengeri herkentyűs pizzát, az valószínűleg nagyon fura lesz, de eddig még nem ettem semmit (vagy legalábbis nem jut eszembe), ami olyan durva lenne.
Miért kezdtél bele a történetedbe?: Jó kérdés. Mindig szükségem volt egy világra, ahová elmenekülhetek, ha csalódnom kell valamiben vagy túl stresszes időszakom van. Ez vagy a zene, vagy az írás világa volt. Ráadásul akkoriban egy csomó blogot olvastam, és valahogy kipattant a fejemből, hogy 'úristen, ilyet még sehol nem láttam, kezdjem el írni és kiderül, hogy megéri-e'. Igazából aki figyelt, tudja, hogy nem ez az első történetem ebben a témában. Talán épp elakadtam a másik TVD-s sztorimmal (amit még nem publikáltam, de amúgy már rajta vagyok, elkezdtem átírni újra, talán ha ezzel végzek, felteszem majd), ezért kezdtem bele ebbe. 2010. november 1-jén kezdtem el írni, hajnali háromkor, ami nálam az az időpont, amikor leginkább beindul az agyam írás szempontjából, viszont minden más elhalkul a környezetemben. Napközben szinte nem is tudok írni. Visszatérve az eredeti témához: amikor belekezdtem a You can't turn back the hands of time-ba, fogalmam sem volt, hogy mit is akarok írni úgy igazán. Néhány párbeszéd vagy jelenet kavargott a fejemben, de egyáltalán nem tudtam, hogy mi is lesz majd a történet vezérvonala, csak írtam, írtam és írtam, így egy hirtelen ötlet volt az is, hogy legyen egy rejtélyes üzenetküldő. :'D Amikor behoztam ezt a karaktert, nem tudtam, hogy kinek a személyében jelenjen meg: legyen valaki, aki végig ott volt Char mellett? Valaki a múltjából? Valaki, az ellenségei közül? Valaki, akivel még nem is találkozott személyesen? Mindenesetre, már nagyjából megvannak az elképzeléseim, csak meg kell őket valósítanom. (Igen, ez egy kicsit hosszúra sikeredett.:$)
Milyen házban laksz? (kertes, panel): Kertes.
Pár szó magadról: Nagyon érzékeny és elvont vagyok, a zene nagyon fontos az életemben, sorozatmániás vagyok, éjszakai bagoly típusba tartozok, minden bogártól félek, különösen a pókoktól, egyébként imádom az állatokat, nagyon szeretek utazni, frontérzékeny vagyok, ami nálam a fejfájást jelenti (jelenleg is fáj a fejem-.-), barna hajam és kékeszöldesszürkés szemeim vannak, imádok vásárolni, és ha nyernék a lottón, első utam egy plázába vezetne, a második pedig Amerikába :D és sokakkal ellentétben, elegem van Spongyabobból. :$ Azt hiszem, ennyi elég. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése