Minden, amit itt nem találsz meg:

----> Egyéb információk, képek, következő epizód részletei, zenék ITT. Minden véleményt szívesen fogadok. Köszönöm. :) (nincs frissítve, de be fogom pótolni.)

2011. április 30., szombat

4-5. díj (:

Barby és Lilibella meglepett egy újabb díjjal.
Nagyon-nagyon-nagyon szépen köszönöm nektek. El sem tudom mondani, milyen jól esik. :')))


Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
2. Tedd ki a logót a blogodra!
3. Írj magadról 7 dolgot!
4. Add tovább 7 embernek (ne felejtsd el linkelni a blogjukat)!
5. Hagyj megjegyzést náluk, hogy tudjanak a díjazásról.


Mivel még nemrég kaptam egy díjat, és azt is odaadtam 5 embernek, most ezt kihagynám, ha nem gond. :$ Akiket néztem, már mindenki megkapta.

Hét dolog rólam:
1. Szeretem előre írni a fejezeteket, mivel utólag mindig eszembe jut valami, amit beletehetnék vagy elvehetnék belőle.
2. Utazás közben mindig zenét hallgatok.
3. Felnőttként mindenképpen Amerikában szeretnék élni, lehetőleg a keleti részen.
4. Idegesít Elena mártírkodása.
5. Kedvenc rajzfilmem jelenleg a Gru. (:
6. Hiszek a paranormális dolgokban... Sajnos.
7. Nem értem, hogy Klausnak miért jó, ha előhozza a vérfarkas énjét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése