Minden, amit itt nem találsz meg:

----> Egyéb információk, képek, következő epizód részletei, zenék ITT. Minden véleményt szívesen fogadok. Köszönöm. :) (nincs frissítve, de be fogom pótolni.)

2011. június 30., csütörtök

10.000 :)

Sziasztok:)


Nos, éjjel kicsit unatkoztam (vagyis nagyon.) és véletlenszerűen felnéztem az oldalra. A számlálón pont 10.000 volt, és megjegyezném, hogy nem én voltam a tízezredik, mivel az én gépemről/telefonomról nem nézi, hogy hányszor megyek fel. :D Mindenesetre nagyon köszönöm a 30 követőt és ezt a sok látogatót is! Eleinte nem hittem, hogy ennyien megszeretitek a blogot, de tényleg nagyon boldoggá tesztek. :)))) <3 Köszönöm, hogy velem vagytok <3

Kis infó:
Mivel megígértem, hogy kaptok valamit a bűvös szám átlépése után, ezért meg is kapjátok idővel. Jobboldalt van egy kis szövegdoboz, ahová mindig ki szoktam írni, hogy mikor jön a következő epizód/design, nem tudom, ki vette eddig észre..:D Szóval aszerint fogom hozni a dupla részt. :) (magyarul szerdán nem egy, hanem két fejezetet kaptok) :D
Egyébként ha valaki látta; felajánlottam azt is, hogy ha valamelyik opciónál összegyűlik a 15%, és lesz rá időm, teljesítem azt a kérést is, de ez nem jött össze. :(:)
A szavazás állása ez lett:
Két fejezet egy napon.
  61 (67%)
 
Két fejezet egy héten.
  7 (7%)
 
Egy novella: Flashback (múltban játszódik).
  9 (9%)
 
Egy novella: történethez nem kapcsolódó, de ugyanazok a szereplők.
  2 (2%)
 
Egy novella: valamilyen TVD páros (pl. Delena, stb.)
  8 (8%)
 
Egy novella: TVD-től teljesen eltérő történet.
  4 (4%)
 
Valami mást. (CHAT!!!)
  0 (0%)



Tehát ne felejtsétek el, hogy szerdán 2 részt teszek fel, úgyhogy készítsétek a kommenteket! ;))) Köszönöm még egyszer a követőket, a látogatókat, a kommenteket és a tetszikeket, nagyon szeretlek titeket<3













2 megjegyzés:

  1. Jaj, Nagyon örülök neked.Én múltkor néztem, akkor 9,900 volt pontosan.Sajnos én pont nem leszek itthon és nem ovlashatom el az új fejezeteket.De majd 23.-ikan.(Igen, olyan soká:((...)....

    De ennek ellenére nagyon örülök, és Gratulálok!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! :))) Kár, hogy nem olvashatod el hamar, de nem baj, legalább lesz mit bepótolnod, mire hazaérsz.:)

    VálaszTörlés