Minden, amit itt nem találsz meg:

----> Egyéb információk, képek, következő epizód részletei, zenék ITT. Minden véleményt szívesen fogadok. Köszönöm. :) (nincs frissítve, de be fogom pótolni.)

2011. augusztus 26., péntek

10. díj :)

Wow, ez is eljött. :D Komolyan, amikor elkezdtem írni ezt a történetet, azt sem hittem, hogy felteszem bárhová, nemhogy tíz díjat kapok majd érte. :) Annyira örülök neki, hogy értékelitek, amit ide firkálok, mert igazából ezzel a firkálással sok időm megy el. Sokáig ülök minden egyes epizódon, nekem nincs a kisujjamban, hogy két óra leforgása alatt pikkpakk megírjak egy fejezetet, ezért is jelent nekem ennyit egy-egy díj. :) Szóval köszönöm Killának, és nektek, akik kommentáltok, tetszikeltek, vagy csak egyszerűen velem vagytok. :) <3





Szabályok:
1. Tedd ki a logót a blogodra!
2. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
3.Írj magadról 7 dolgot!
4. Küldd tovább 7 embernek!
5. Hagyj üzenetet a blogjukon, hogy meglepetés várja őket!

1. - pipa.
2. - pipa.
3. - úú már megint 7 dolog. lássuk:
-inkább Katherine, mint Elena.
-sorozatfüggő vagyok. :DD
-nem járok diszkókba, klubokba, otthonülős vagyok.
-6 kötelezőből csak egyet olvastam el, erre nem vagyok büszke, de ez van...xD
-a magyar szinkront nem gyakran találják el.
-fontosnak tartom az emlékeket, szeretek mindent megtartani, amihez fűződik egy történet.
-szülinapokra, névnapokra mindig könyveket kérek. :)

4. - ne haragudjatok, de egy hete már körbeküldtem egy díjat 7 embernek, és... szerintem értitek.
5. -



Köszönöm még egyszer Killának és mindenkinek, aki eddig mellettem állt. :) <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése