Minden, amit itt nem találsz meg:

----> Egyéb információk, képek, következő epizód részletei, zenék ITT. Minden véleményt szívesen fogadok. Köszönöm. :) (nincs frissítve, de be fogom pótolni.)

2011. augusztus 29., hétfő

11. díj :)))

Tegnapelőtt megkaptam a legújabb díjamat Fancsytól. :) Köszönöm neki nagyon. :) 




Szabályai:
- Tedd ki!
- Írj magadról egy kis szösszenetet!
- Küld tovább öt embernek! 

Magamról egy kis szösszenetet? Hm, oké, összeszedem magam és firkálok ide valamit. :)
Tehát...

'96-ban születtem Debrecenben. Testvéreim nincsenek, de nem is igazán vágyom rájuk. A szüleimmel mondhatni elég jó viszonyom van, bár sokszor nem értünk egyet... :D Anya óvónő, apa tanár, bár az az ipari iskola nem túl fogékony bármire is a hülyeségen kívül. :D
Van egy kutyám, aki 2008-ban született, fajtája szerint beagle, és imád enni. Sokan mondják rá, hogy dagi, de szerintem nem. :) 
Általában laptoppal vagy telefonnal a kezemben láthatsz, ezek nélkül nem nagyon tudok magammal mit kezdeni, legalábbis hosszútávon biztosan beleőrülnék, ha nem lenne nálam valamelyik. Szeretek olvasni, de szívesebben írom a saját kis történeteimet, mivel ott úgy alakulnak az események, ahogy én akarom. Vannak olyan hetek, amikor 200 szót nem tudok összeírni, annyira nincs ötletem, de van olyan is, hogy egyhuzamban megírok 3 fejezetet. :) Utóbbit jobban szeretem, főleg, mivel most is ihlethiányban szenvedek. :$ 
A család összes rossz génjét összeszedtem, túlérzékeny vagyok, és minden apró dolgon képes vagyok felhúzni magam, de apai ágról örököltem némi türelmességet és nyugalmat is, amiért nagyon hálás vagyok. :D
Egyébként nincs nagy famíliám, de az a kevés is eléggé szét van szóródva az országban, emiatt néhány emberrel alig találkoztam még. :/
Ha odaérek, valószínűleg a nyelvekkel fogok foglalkozni, lennék például fordító valamilyen cégnél, vagy tolmács, vagy bármi, kivéve tanár. Azt soha nem vállalnám be. :D
Szerintem ennyi elég is lesz, főleg, mivel tudom, hogy a díjas bejegyzéseimet senki nem olvassa el... :D 

Öt ember.: 
- Killa: http://desperate-fight-by-killa.blogspot.com/
- Vetty: http://vettysblog.blogspot.com/
- Ginewra: http://ginewra-crazylove.blogspot.com/
- Morwen és AnnPearl: http://morwen-and-annpearl-blog.blogspot.com/
- Brianna Rybak: http://bri-hunt.blogspot.com/ (attól függetlenül, hogy most szünetel. :))


Köszönöm Fancsynak a díjat, és kitartás emberek, már csak 2 nap az új fejezetig. Ha nagyon unatkoztok addig, írhatnátok egy sort az előző alá... ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése